Bekijk 14 maart de uitvoering van de Matthäus-Passion te Naarden!

  • Victor Dinkelman

    Hallo iedereen,

    Sinds 1922 wordt in de Grote Kerk van Naarden de Matthäus-Passion uitgevoerd. Vrijdag 14 maart 2008 zal dit weer gebeuren door De Nederlandse Bachvereniging onder leiding van Jos van Veldhoven. Nieuw dit jaar echter is dat de uitvoering ook online te volgen is!

    De Matthäus-Passion is het eerste live concert op Monteverdi.tv en deze zal tot en met 21 maart nog worden herhaald. Monteverdi.tv is een platform voor liefhebbers van klassieke muziek en opera. Te downloaden zijn bijvoorbeeld video’s met een hoge kwaliteit, muzieknummers en internationale radiozenders.

    Voor meer informatie zie: www.monteverdi.tv/matthauspassion

    Vriendelijke groeten ,

    Victor Dinkelman

  • Victor Dinkelman

    We zijn erg benieuwd naar wat men van de uitvoering vindt. Naar zowel het stuk, als de ervaring van het meebeleven via MonteVerdi.tv

    Ik ben daarom opzoek naar mensen die een korte recensie willen schrijven. Deze mensen krijgen van mij een gratis kaartje voor de online live uitvoering. Indien u wilt recenseren, kunt u mij een mail sturen. Vervolgens zal ik u het electronische kaartje toesturen.

    Vriendelijke groeten,

    Victor

    sostreicher@webrepassociates.com

    I am a WebRepresentative for Monteverdi.tv

    Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: a3fcmdvck